Φροντίστε για τη συναισθηματική σας υγεία μέσα από απλά βήματα!

υγεία

Όλοι μας έχουμε την τάση να παραμελούμε τη συναισθηματική μας υγεία. Σίγουρα δεν κάνουμε συχνά λόγο για τα συναισθήματά μας κατά τη διάρκεια του οικογενειακού δείπνου ή κατά τη διάρκεια της εργασίας μας. Σύμφωνα με τους ψυχολόγους αυτό συμβαίνει γιατί έχουμε την αίσθηση ότι μιλώντας για τα συναισθήματά μας γινόμαστε ευάλωτοι απέναντι στους ανθρώπους του περιβάλλοντός μας. Ωστόσο, η συναισθηματική μας υγεία είναι ζωτικής σημασίας για τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, την καριέρα μας και τη φυσική μας υγεία. Ας δούμε λοιπόν ορισμένους τρόπους για να φροντίσουμε το συναισθηματικό μας κόσμο.

Καταρχάς, είναι σημαντικό να αντιλαμβανόμαστε την εκάστοτε συναισθηματική μας κατάσταση. Αυτό μας βοηθά στο να κατανοήσουμε το πόσο συχνά ερχόμαστε αντιμέτωποι με κακές σκέψεις, προκειμένου να αναπτύξουμε στρατηγικές για να τις αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικότερα.

Εξίσου βασικό είναι και το να δεχόμαστε όλα μας τα συναισθήματα. Εάν αποδεχόμαστε όλα μας τα συναισθήματα μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε πιο εύκολα.

Επόμενο βήμα είναι να αναπτύξουμε την περιέργειά μας. Θέτοντας στον εαυτό μας διαρκώς ερωτήματα αναφορικά με τα αρνητικά μας συναισθήματα μπορεί να μας βοηθήσει στο να κάνουμε αυτά πιο απτά και να κατανοήσουμε τον πραγματικό λόγο που νιώθουμε δυσάρεστα, ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε λύσεις στον εαυτό μας για να αισθανθεί καλύτερα.

Καλό είναι επίσης κάθε βράδυ που ουσιαστικά κλείνουμε την ημέρα μας να κάνουμε έναν απολογισμό των συναισθημάτων μας, θετικών και αρνητικών, για να εξετάσουμε ποιοι παράγοντες, γεγονότα ή άνθρωποι μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα ή άσχημα.

Εάν αντιμετωπίζουμε μία δύσκολη κατάσταση που μας κάνει να αισθανόμαστε αγχωμένοι και ταραγμένοι, οφείλουμε να είμαστε συμπονετικοί με τον εαυτό μας και να σκεφτόμαστε τρόπους για να αντιμετωπίσουμε αυτή αλλά και όσες άλλες δυσκολίες μας βρουν.

Σε αυτό το σημείο είναι βασικό να τονίσουμε και τη σημασία του εσωτερικού διαλόγου, δηλαδή την ανάγκη του να συζητάμε με τον εαυτό μας για να επιλύουμε αρνητικές συναισθηματικά καταστάσεις.

Σημαντικό είναι ακόμη να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με ηρεμία και όχι με βιαιότητα συναισθημάτων. Έτσι μπορούμε να αντιληφθούμε μία δύσκολη κατάσταση ως δυνατότητα για να μάθουμε κάτι καινούργιο και όχι ως άλλη μία πηγή νεύρων και δυσφορίας.

Επίσης, η ενασχόληση μας με ήπιες μορφές άσκησης όπως είναι η γιόγκα, το Τάι τσι ή ένας απλός περίπατος μας βοηθούν στο να αποφορτιστούμε και να διώξουμε μακριά τα αρνητικά συναισθήματα.

Τέλος είναι βασικό εάν δε μπορούμε να διαχειριστούμε τα αρνητικά συναισθήματα με κανέναν τρόπο, να αναζητήσουμε την βοήθεια ενός ειδικού, που θα μας βοηθήσει να τονώσουμε την ψυχική μας υγεία.

Φροντίστε και εσείς τη συναισθηματική σας υγεία και κάντε σήμερα την καλύτερη επιλογή για τη δική σας φυσική υγεία αλλά και των αγαπημένων σας προσώπων, επιλέγοντας τα προγράμματα νοσηλείας New της Interasco.