Θερμοπληξία το καλοκαίρι και πως να την αποφύγουμε

Το καλοκαίρι παρόλο που είναι μια περίοδος διακοπών και ξεκούρασης κρύβει  πολλούς κινδύνους, λόγω αύξησης της θερμοκρασίας και εκτεταμένης παραμονής στον ήλιο. Για παράδειγμα, τα εγκαύματα από τον ήλιο και η θερμοπληξία που μπορούν να συμβούν σε κάθε ηλικία. Ποια είναι όμως τα συμπτώματα σε περίπτωση θερμοπληξίας και πως μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε;

Τα πρώτα και πιο ήπια συμπτώματα που μπορεί να προκύψουν λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας είναι:

  • οι κράμπες λόγω αφυδάτωσης (ιδιαίτερα μετά τη σωματική άσκηση)
  • τα δερματικά εξανθήματα
  • το πρήξιμο στους αστραγάλους

Η εφίδρωση είναι ο βασικός μηχανισμός που διαθέτει ο ανθρώπινος οργανισμός ώστε να διατηρεί τη φυσιολογική θερμοκρασία του,

Το καλοκαίρι ωφελεί τόσο το σώμα όσο και το μυαλό μας

Θετική Ψυχολογία

Τους καλοκαιρινούς μήνες μας δίνεται η δυνατότητα να χαλαρώσουμε και να αφιερώσουμε τις ελεύθερες ώρες στο διάβασμα, στη μουσική, σε σπόρ και γενικότερα σε χόμπυ και δραστηριότητες που μας ενδιαφέρουν. Ιδιαίτερα ένα καλό βιβλίο μπορεί να μας κρατήσει ευχάριστη συντροφιά και ταυτόχρονα πνευματική άσκηση του εγκεφάλου. Επίσης η ηλιοφάνεια και η ανεμελιά μικρών ή μεγάλων αποδράσεων δημιουργούν ένα αίσθημα ευεξίας και ηρεμίας.

Πρακτικές συμβουλές για Γονείς και Πρωτοετείς Φοιτητές

Η Φοιτητική ζωή είναι μια υπέροχη εμπειρία. Αποτελεί ορόσημο στη ζωή του κάθε φοιτητή που καλείται να αντιμετωπίσει νέες εμπειρίες και νέες προκλήσεις ειδικά όταν είναι μακριά από την οικογενειακή εστία και καλείται να ζήσει μόνος του.

Κάθε πρωτοετής ανοίγει τα φτερά του, κάνοντας μια νέα αρχή  και γίνεται πιο ανεξάρτητος και αυτόνομος.

Δημιουργικές Καλοκαιρινές Δραστηριότητες για τα παιδιά που ενισχύουν την σχέση μαζί τους

Το καλοκαίρι έφτασε, τα σχολεία έκλεισαν και τα παιδιά έχουν άπλετο χρόνο στη διάθεσή τους για χαλάρωση και διασκέδαση. Υπάρχει όμως το δίλημμα για πολλούς γονείς, τι θα κάνουν τα παιδιά που μένουν στο σπίτι, ιδιαίτερα όταν αυτοί εργάζονται και δεν έχουν φύγει ακόμη για διακοπές.

Ας φροντίσουμε λοιπόν να μην περνούν όλο το χρόνο τους μπροστά στην τηλεόραση,

Πώς θα αποκτήσετε καλύτερη ενέργεια και ευεξία μετά τα 50

Οι έντονοι και απαιτητικοί ρυθμοί της ζωής, η ελλιπής διατροφή, οι εξαντλητικές δίαιτες στις οποίες συχνά υποβάλλουμε τον εαυτό μας, το στρες και η ένταση που βιώνουμε καθημερινά, συμβάλλουν στην εξάντληση του οργανισμού μας και στην σωματική και ψυχική κούραση.

Πώς μπορούμε λοιπόν να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας, να ανακτήσουμε τη χαμένη ενέργεια μας και να αποκτήσουμε δραστήρια ζωή ειδικά μετά τα 50 έτη;

Συμβουλές για ασφαλή μετακίνηση στις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις

Το καλοκαίρι έφτασε επιτέλους. Καιρός για εξορμήσεις και εκδρομές με φίλους ή με την οικογένεια, σε μέρη μακρινά και ονειρεμένα ή σε μέρη κοντινά και οικεία. Αρχίζεις λοιπόν να προετοιμάζεις το αυτοκίνητό σου, κάνοντας τον απαραίτητο έλεγχο τηρώντας βέβαια πάντα τα μέτρα προστασίας. Τι χρειάζεται λοιπόν να ελέγξεις πριν ξεκινήσεις, για μία ασφαλή μετακίνηση;