Φυσικοί τρόποι για να βελτιώσουμε τη μνήμη μας

 

Το μυαλό μας «βομβαρδίζεται» καθημερινά από πλήθος νέων πληροφοριών. O καταιγισμός αυτός, σε συνδυασμό με τη δύσκολη και απαιτητική μας καθημερινότητα, μας οδηγεί στο να ξεχνάμε σημαντικά πράγματα ή υποχρεώσεις κάθε φορά που πρέπει να θυμηθούμε ή να αναλάβουμε κάτι καινούργιο αντίστοιχα. Υπάρχουν ωστόσο τρόποι για να αυξήσουμε τη συγκέντρωσή μας,

Πώς να καταναλώνουν τα παιδιά σας ευκολότερα τα λαχανικά

Πόσες φορές έχετε προσπαθήσει να πείσετε τα παιδιά σας να φάνε τα λαχανικά που συνοδεύουν το φαγητό τους, λέγοντάς τους πόσο νόστιμα αλλά και θρεπτικά είναι, αλλά το μόνο που πετυχαίνετε είναι να αφήσουν τα λαχανικά ανέγγιχτα στο πιάτο τους ή να καταναλώσουν ελάχιστη ποσότητα; Σίγουρα η εικόνα που περιγράφουμε είναι συχνή για αρκετούς γονείς,

Τρόποι ενίσχυσης της προσωπικής και επαγγελματικής μας ταυτότητας

Όλοι μας συναντάμε στην καθημερινότητά μας άτομα που θαυμάζουμε, τόσο στον εργασιακό χώρο όσο και στην προσωπική μας ζωή. Άτομα που υποστηρίζουν και  τεκμηριώνουν την άποψή τους με ορθά επιχειρήματα, άτομα που όλοι σέβονται και η γνώμη τους είναι σημαντική και σίγουρα αποτελούν πρότυπα και πηγή έμπνευσης για εμάς. Ας δούμε λοιπόν κάποιους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουμε κι εμείς να ενισχύσουμε την προσωπική και επαγγελματική μας ταυτότητα.

Πώς να αποφεύγουμε το burnout παραμένοντας επιτυχημένοι

Πόσο συχνά αισθάνεστε ότι ο χρόνος κυλά τόσο γρήγορα, που δεν προλαβαίνετε να διεκπεραιώσετε όλα όσα θα θέλατε; Η απάντηση είναι σχεδόν καθημερινά για τους περισσότερους. Ο χρόνος κυλά σαν το νερό και οι καθημερινές υποχρεώσεις μας κάνουν να νιώθουμε εξάντληση, καταλήγοντας στο γνωστό burnout. Τι θα λέγατε όμως αν σας δείχναμε τρόπους για να αποφεύγετε το αίσθημα εξάντλησης,

Τρόποι αποφυγής της κατανάλωσης φαγητού λόγω στρες

Οι αιτίες της πρόσληψης βάρους είναι πολλές. Μία από αυτές είναι κάτι που όλοι βιώνουμε: το στρες.

Ακόμη κι αν το άγχος μας προκαλείται από κάτι απλό, όπως είναι για παράδειγμα η κίνηση στο δρόμο, που μας καθυστερεί στο ραντεβού μας, ή από κάτι πιο σοβαρό, σίγουρα το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου ευεργερικό για το σωματικό μας βάρος,

Πώς να εκμεταλλευτούμε θετικά το καθημερινό άγχος

Υπάρχει μία διαφορά μεταξύ των ατόμων με διαταραχές άγχους και των ατόμων των οποίων το άγχος είναι απλά ένα μέρος της φύσης τους, χωρίς να πάσχουν από κάποια σχετική διαταραχή. Σε αντίθεση με τις διαταραχές άγχους που χρήζουν θεραπείας, το αίσθημα του άγχους μπορεί να μετατραπεί σε θετική κινητήριο δύναμη, εφόσον γνωρίζουμε το σωστό τρόπο για να το διαχειριστούμε.