Tips που θα κάνουν την απώλεια βάρους πιο αποτελεσματική

απώλεια βάρους

Συχνά προσπαθούμε να χάσουμε βάρος ακολουθώντας κάθε είδους δίαιτα. Ωστόσο, με το πέρασμα των χρόνων, οι επιστήμονες κατέληξαν σε ορισμένα tips και πρακτικές που συμβάλλουν πραγματικά και ουσιαστικά στην απώλεια σωματικού βάρους. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα tips που αξίζει να ακολουθήσουμε αν προσπαθούμε να χάσουμε κιλά.

Καταρχάς είναι σημαντικό να καταναλώνουμε άφθονο νερό, ειδικά πριν από τα γεύματά μας, καθώς το νερό ενισχύει τον μεταβολισμό μας κατά 30% για 1-1,5 ώρα, βοηθώντας μας να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Επόμενο tip είναι η κατανάλωση αυγών στο πρωινό μας. Τα αυγά είναι εξαιρετικά θρεπτικά, μας κρατούν πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και βοηθούν στην απώλεια σωματικού λίπους και βάρους.

Ο μαύρος καφές είναι επίσης ευεργετικός, καθώς είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά και έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας, ωστόσο καλό θα είναι να καταναλώνεται σκέτος και όχι με την προσθήκη ζάχαρης ή γάλακτος, καθώς έτσι αποδυναμώνουμε τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Μένοντας στα ροφήματα, ιδανικό για την απώλεια βάρους είναι και το πράσινο τσάι, το οποίο περιέχει κατεχίνες οι οποίες ενισχύουν την καύση του σωματικού λίπους.

Επίσης, εάν επιδιώκουμε να χάσουμε βάρος, καλό θα είναι να αποφεύγουμε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες οι οποίοι βρίσκονται σε τροφές όπως είναι το λευκό ψωμί και τα μακαρόνια. Βάσει ερευνών οι επεξεργασμενοι υδατάνθρακες αυξάνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να αυξάνουν το αίσθημα της πείνας, και ως εκ τούτου την πρόσληψη περισσότερων θερμίδων. Καλύτερο θα είναι να στραφούμε σε μία διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες, που θα μας βοηθήσει να χάσουμε ευκολότερα σωματικό βάρος. Όταν τώρα νιώθουμε πεινασμένοι, καλό θα είναι να έχουμε μαζί μας υγιεινά μικρά σνακς όπως μία μπάρα δημητριακών ή λίγους ωμούς ξηρούς καρπούς, που θα μας κρατήσουν χορτάτους ανάμεσα στα γεύματά μας.

Τέλος, ένα πολύ αποτελεσματικό tip όταν κάνουμε δίαιτα είναι να χρησιμοποιούμε στα γεύματά μας μικρότερα πιάτα, τα οποία χωράνε ακριβώς την ποσότητα φαγητού που πρέπει να καταναλώσουμε, καθώς τα μεγάλα πιάτα θα μας κάνουν να νιώθουμε ότι στερούμαστε την πραγματική ποσότητα φαγητού που θα καταναλώναμε αν δεν κάναμε δίαιτα.

Ακολουθήστε κι εσείς τα παραπάνω tips εάν προσπαθείτε να χάσετε κιλά αυτή την περίοδο και φροντίστε συνολικά για την υγεία σας επιλέγοντας τα ολοκληρωμένα προγράμματα πρωτοβάθμιας περίθαλψης First Care και First Care Advanced της Interasco.