Η διατροφή που μπορεί να βοηθήσει την άσκηση

διατροφή

Μία ισορροπημένη διατροφή είναι ικανή να μας προσφέρει την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που έχουμε ανάγκη για να εκπληρώσουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων είναι και η άσκηση. Εάν όμως επιθυμούμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας στην άσκηση, θα πρέπει να καταναλώνουμε τις σωστές τροφές σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Ας δούμε λοιπόν πως θα βελτιώσουμε τα αποτελέσματα της καθημερινής μας άθλησης μέσα από τη σωστή διατροφή.

Ας ξεκινήσουμε με το βασικότερο γεύμα της ημέρας μας που δεν είναι άλλο από το πρωινό. Ένα υγιεινό πρωινό γεύμα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, όπως είναι τα δημητριακά ολικής αλέσης και η βρώμη, μπορεί να κρατήσει μακριά το αίσθημα της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αλλά και να μας δώσει την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να αθληθούμε.

Έπειτα, σημαντικό είναι και να επιλέξουμε τους σωστούς υδατάνθρακες, στους οποίους οφείλεται το 45-65% των θερμίδων που προσλαμβάνουμε καθημερινά. Τα προϊόντα με σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το ψωμί ολικής αλέσης, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια είναι ικανά να μας προσφέρουν όχι μόνο ενέργεια αλλά και τις απαραίτητες για τον οργανισμό μας βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Η πρωτεΐνη είναι επίσης αναγκαία, καθώς συμβάλλει στην ανάπτυξη και αναδόμηση του μυϊκού συστήματος, γι αυτό και είναι σημαντικό να εντάξουμε στο μεσημεριανό αλλά και στο βραδινό μας τα πουλερικά, το κόκκινο κρέας και λιπαρά ψάρια όπως είναι ο σολωμός και ο τόνος, καθώς και τα γαλακτοκομικά.  Εάν επιθυμούμε μία πιο υγιεινή επιλογή για τα γευματά μας, μπορούμε να προτιμήσουμε τις πρωτεΐνες που είναι χαμηλές σε κορεσμένα λιπαρά.

Ακολουθήστε κι εσείς το παραπάνω διαιτολόγιο για να ενισχύσετε ακόμη περισσότερο τα αποτελέσματα της άσκησής σας και φροντίστε συνολικά για την υγεία σας επιλέγοντας τα ολοκληρωμένα πρόγραμματα πρωτοβάθμιας περίθαλψης First Care και First Care Advanced της Interasco.