Συνέντευξη της Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing της Interasco κ. Ναταλίας Γιαννιού

Μια εταιρεία που επιλέγει τη συνεργασία της με το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβούντων οφείλει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητά τους, να προσαρμόζεται σε αυτές και ιδανικά να τις συνδιαμορφώνει. Η Interasco διαθέτει άποψη και ξεκάθαρο στίγμα, το οποίο εκφράζει στην τοποθέτησή της η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing, κα Ναταλία Γιαννιού. Η ίδια άλλωστε, διαχειρίζεται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια τις απαιτήσεις μιας συνεργασίας, αυτής με τα ελεύθερα δίκτυα, που είναι απαιτητική αλλά και δυναμική στην εξέλιξή της.
Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα, καταγράφονται στην παραγωγική αύξηση της εταιρείας και τη δικαιώνουν.

Η στρατηγική της Interasco σε συνθήκες που δοκιμάζουν τη δραστηριότητα των συνεργατών μας
Το “πρωτόγνωρο” για όλους μας πρόβλημα της πανδημίας από τον Covid-19 επηρέασε και επηρεάζει, σε παγκόσμιο επίπεδο, το οικονομικό περιβάλλον γενικότερα αλλά και τις σχέσεις μας και την επικοινωνία με τους συνανθρώπους μας. Φυσικά, αυτό αφορά και την επαγγελματική μας δραστηριότητα.
Για την Interasco, βασικός άξονας στον τομέα των Πωλήσεων ήταν και εξακολουθεί να είναι η συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα. Διαθέτουμε αποκλειστικά συμβάσεις ανεξάρτητης συνεργασίας, γιατί πιστεύουμε ότι στη σημερινή εποχή η παροχή προστιθέμενης αξίας προς τον ασφαλισμένο προϋποθέτει την παρουσίαση εναλλακτικών λύσεων από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, λύσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες του πελάτη και όχι στους σχεδιασμούς των Εταιρειών.
Προκειμένου, λοιπόν, να συνεχιστεί η επαγγελματική δραστηριότητα και ο τόσο σημαντικός ρόλος των διαμεσολαβητών, προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα της εποχής.
Ξεκινήσαμε με μια σειρά δελεαστικών κινήτρων, προτάσεων και λύσεων σε όλους τους κλάδους και τα προϊόντα μας, με στόχο πρωτίστως τη διατήρηση του χαρτοφυλακίου τους και ταυτόχρονα την ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών των συνεργατών μας.
Επιπλέον, προκειμένου να διευκολύνουμε την καθημερινότητά τους, αλλά και την εξ αποστάσεως επαφή τους με τους πελάτες, απλοποιήσαμε τις διαδικασίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσα από το «My Interasco Portal Συνεργατών», με ταυτόχρονη τιμολόγηση όλων των ασφαλιστικών πακέτων, εξασφαλίζοντάς την αμεσότητα πολλαπλών επιλογών, την τιμολογιακή σύγκριση, αλλά και τη λήψη ηλεκτρονικής υπογραφής του πελάτη.
Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα δώσαμε ως Interasco στην εκπαίδευση και ενημέρωση του δικτύου συνεργατών μας.
Το ετήσιο εκπαιδευτικό μας πλάνο, το οποίο έχει ως βασική αρχή την άριστη εξοικείωση των συνεργατών με την τεχνολογία μέσα από ενότητες και θεματολογίες άκρως ενδιαφέρουσες (όπως τις εξελίξεις στον επιχειρηματικό κόσμο, τη χρήση ψηφιακών μέσων, την πλοήγησή τους στο αναβαθμισμένο site της Interasco και γενικότερα όλες τις σύγχρονες μεθόδους οι οποίες αποτελούν το βασικό εργαλείο από το οποίο μπορούν να αντλούν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες), όχι μόνο συνεχίστηκε, αλλά ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο με έναν μεγάλο αριθμό Webinar παρουσιάσεων. Απώτερος στόχος μας είναι όσοι διαμεσολαβητές τα παρακολουθούν να εμπλουτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις τεχνολογικές γνώσεις τους και να τους δώσουμε τα κατάλληλα όπλα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις.
Μέσα στο 2021 πραγματοποιήθηκαν πάνω από 100 εξαιρετικά επιτυχημένες webinar παρουσιάσεις, με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή και αποδοχή των συνεργατών μας.
Παράλληλα και σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, προσφέραμε σε όλους τους συνεργάτες μας, ανεξαρτήτως παραγωγικών κριτηρίων, πρόσβαση σε σεμινάρια και εξετάσεις επαναπιστοποιήσεων για τους Τομείς Α΄ & Β΄ για το έτος 2021.
Τα ελεύθερα δίκτυα ήταν, είναι και θα είναι το κλειδί της επιτυχίας μας, διότι μαζί τους έχουμε δημιουργήσει μια εταιρεία με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και προοπτικές, έχοντας ως κύριο στόχο την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους πελάτες μας μέσα από ευέλικτες διαδικασίες, ανταγωνιστικά και πρωτοποριακά προϊόντα, πάντα προς όφελος του πελάτη μας.
Τα αποτελέσματα με το κλείσιμο και αυτής της χρονιάς δείχνουν ότι η εγρήγορσή μας και η στρατηγική που ακολουθήσαμε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, έχει αποδώσει καρπούς, οδηγώντας την εταιρεία μας με θετική αύξηση παραγωγής και άριστα τεχνικά αποτελέσματα. Ως Διευθύντρια Πωλήσεων στην Interasco, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό, παραμένοντας κυριολεκτικά δίπλα στους συνεργάτες μας.

Γιατί ο διαμεσολαβητής παραμένει στο επίκεντρο της προσοχής και όλων των σχεδιασμών μας
Για όλους εμάς στην Interasco είναι εμφανές ότι ο ρόλος του διαμεσολαβητή στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικός! Τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή για να αποδείξει την αξία, τη σημαντικότητα και την αναγκαιότητα του θεσμού της ασφάλισης στη συνείδηση του Έλληνα πολίτη.
Με την τεχνογνωσία, τον επαγγελματισμό τους, τις σωστές συμβουλές, τις προτάσεις αλλά και την αξιοπιστία τους οφείλουν να προσφέρουν ασφάλεια και προστασία στους καταναλωτές –τους πελάτες τους.
Σίγουρα, κάτω από αυτές τις αντίξοες συνθήκες, χρειάζεται από μέρους τους τεράστια υπομονή αλλά και επιμονή. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, η Ιδιωτική Ασφάλιση θα διεκδικήσει τη θέση που της αξίζει στην ελληνική αγορά και στην ελληνική πραγματικότητα!
Είναι γεγονός ότι κινούμαστε σε ένα περιβάλλον ελεύθερης επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπου οι επαγγελματίες διαμεσολαβητές έχουν και πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα από προτάσεις ασφαλιστικών προτάσεων.
Από πλευράς μας, δεν φοβόμαστε τη σύγκριση· αντίθετα, την επιδιώκουμε, διότι πιστεύουμε ακράδαντα στα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας μας, τα οποία διασφαλίζουν απόλυτα την ηρεμία των συνεργατών και των ασφαλισμένων μας.
Συμμετέχουμε, λοιπόν, σε πλατφόρμες με συγκριτικές αναλύσεις τιμών, διότι ως μέλη του ομίλου Harel συνδυάζουμε οικονομική ευρωστία, τεχνογνωσία και επιχειρηματικό πνεύμα. Διαθέτουμε εξαιρετικές προϊοντικές λύσεις σε όλο το φάσμα ασφαλίσεων, ενώ προσφέρουμε αυτοματοποιημένες διαδικασίες, που μειώνουν αισθητά την πολυπλοκότητα των εργασιών μας και, ταυτόχρονα, διασφαλίζουν πλήρως τους συνεργάτες μας.
Επιπλέον, η Interasco διαθέτει έναν εξαιρετικά ελκυστικό «Ενιαίο Κανονισμό Πωλήσεων» για τους συνεργάτες της, ο οποίος αποτελεί εργαλείο κερδοφόρας ανάπτυξης, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη μεταξύ μας συνεργασία. Παράλληλα, ανταμείβει κάθε χρόνο εκείνους οι οποίοι ξεχώρισαν με τις παραγωγικές τους επιδόσεις, διοργανώνοντας Ετήσιο Διαγωνισμό Ταξιδιού για τους συνεργάτες.
Στρατηγικά, λοιπόν, έχουμε επιλέξει να συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους συνεργάτες του ελεύθερου δικτύου, οι οποίοι αποτελούν και θα συνεχίσουν να αποτελούν το μοναδικό κανάλι διανομής μας. Είναι οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας και ο ουσιαστικός σύνδεσμος που μας μεταφέρει τα μηνύματα και τον παλμό της αγοράς. Η στενή σχέση που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί, εκτός από χαρά και τιμή, δέσμευσή μας για τη χάραξη της κοινής μας πορείας τα επόμενα χρόνια.
Θεωρούμε ότι κίνητρα που ήδη ανέφερα στον τομέα των προϊόντων, το ανταγωνιστικό μας ασφάλιστρο, η εκπαίδευση αλλά και το on line περιβάλλον στο εταιρικό μας site, για αναζήτηση προσφοράς από τον πελάτη, με παραπομπή για εξυπηρέτηση στον ασφαλιστικό του διαμεσολαβητή, μόνο όφελος προσδίδει στον συνεργάτη. Όλα τα παραπάνω μας βοηθούν να χτίσουμε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού, ενώ παράλληλα λειτουργούν καταλυτικά στην προσέλκυση νέων συνεργασιών.
Επιπρόσθετα και πέρα από αυτά, λαμβάνουμε υπόψη ότι επαγγελματικά οι διαμεσολαβητές αντιμετωπίζουν και εγγενείς προκλήσεις του κλάδου μας, οι οποίες όμως έχουν, κατά την άποψή μου, και τη θετική τους πλευρά. Η αύξηση των υποχρεώσεων και των διαδικασιών μπορεί να δυσκολεύει εν μέρει την καθημερινότητα ή τον τρόπο που είχαμε συνηθίσει να λειτουργούμε μέχρι σήμερα, αλλά σίγουρα συμβάλλει στη διαφάνεια και στη διασφάλιση του δικαιώματος του καταναλωτή να επιλέγει το ασφαλιστικό του προϊόν, έχοντας πρόσβαση σε ολοκληρωμένη πληροφόρηση για την προστασία του.
Για παράδειγμα, η αναθεώρηση της νομοθεσίας για τη Διανομή Ασφαλιστικών Προϊόντων με τον Ν. 4583/2018 είναι γεγονός ότι συνέβαλε στην αύξηση των τυπικών υποχρεώσεων και διαδικασιών όλων των διαμεσολαβούντων έναντι των καταναλωτών. Ωστόσο, συνέβαλε και στην καταπολέμηση πρακτικών και μεθόδων Αθέμιτου Ανταγωνισμού μεταξύ των καναλιών Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Κλάδος της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης έχει κατ’ επανάληψη διαμαρτυρηθεί και έχει προβεί, σε αρκετές περιπτώσεις, σε έντονα διαβήματα προς την Εποπτική Αρχή – Τράπεζα της Ελλάδος, για θέματα που αφορούν τέτοιου είδους πρακτικές. Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι «ελεύθερη οικονομία» δεν σημαίνει «κατάργηση κανόνων». Είναι αναγκαίο να διατηρηθούν οι κανόνες υγιούς ανταγωνισμού, με στόχο την προστασία του καταναλωτή. Κι εμείς, ως Interasco, ανήκουμε στην κατηγορία των παικτών που σέβονται και τηρούν τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού.
Αδιαμφισβήτητα, λοιπόν, το νομικό πλαίσιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά είναι απαραίτητο η αγορά να εποπτεύεται και συστηματικά, προκειμένου να εξαλειφθούν τέτοιου είδους περιπτώσεις. Αυτός είναι και ο μόνος δρόμος, ώστε ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης να κερδίσει τη θέση που του αξίζει στα μάτια του Έλληνα πολίτη.